kontakt


pon-pt: 8:00-18:00

Najczęściej zadawane pytania

Jak szybko realizowane są zamówienia?

Zamówienia realizowane są od 1 do 2 dni roboczych. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, otrzymasz wiadomość e-mail. Po opuszczeniu magazynu, dostawa przesyłki zajmuje od 1 do 3 dni roboczych, w zależności od wybranej opcji dostawy.Zamówienia z opcją odbioru osobistego są kompletowane w ciągu 1-2 dni roboczych. Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru, otrzymasz wiadomość e-mail.

Mam problem z płatnością PayU, czy mogę dokonać zwykłego przelewu?

Tak, możesz dokonać przelewu na poniższe dane:PaperConcept
ul. Żelazna 59/810
00-848 Warszawa
nr konta: 55 1030 0019 0109 8530 0031 9621 (Bank Handlowy w Warszawie SA)
W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Na jakie dane dokonać wpłaty za zamówienie?

Dane do przelewów za zamówienia:PaperConcept
ul. Żelazna 59/810
00-848 Warszawa
nr konta: 55 1030 0019 0109 8530 0031 9621 (Bank Handlowy w Warszawie SA)
W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Od jakich kwot udzielane są rabaty i w jaki sposób są naliczane?

Rabaty udzielane są do zamówień za min. 500 zł. Przed zakupem prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.Stałe rabaty są przyznawane indywidualne w zależności od częstotliwości i wartości zamówień.

Czy w punkcie przy ul. Trakt Lubelski mogę zrobić zakupy?

Nie, w tym punkcie nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej, nie ma też możliwości odbioru zamówień internetowych.

Nie otrzymałam/em potwierdzenia zamówienia na podany adres e-mail, czy zamówienie będzie zrealizowane?

Brak potwierdzenia najczęściej jest spowodowany błędem w podanym adresie email lub automatycznym przeniesieniem wiadomości do spamu.Zamówienie będzie zrealizowane, jeśli jest widoczne w historii zamówień (Moje konto -> Zamówienia). Jeśli nie jest widoczne, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Dlaczego nie mogę wybrać opcji wysyłki przez paczkomat, listem poleconym lub paczką w ruchu?

Aby zapewnić dostawę zamówień w nienaruszonym stanie, niektóre produkty ze względu na swoją masę lub gabaryt nie mają dostępnych wszystkich opcji wysyłki.

Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką poza granicę Polski?

Tak, wysyłamy zamówienia do innych krajów. W takiej sytuacji przed zakupem prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Czy mogę domówić produkt do złożonego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany jego zawartości.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT do zamówienia?

Tak, na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT.

Zamiast faktury VAT otrzymałam/em paragon fiskalny.

W takim przypadku należy odesłać do nas oryginał paragonu fiskalnego. Po jego otrzymaniu zostanie wystawiona faktura VAT, następnie przesłana w formie papierowej lub elektronicznej.Adres do wysyłki paragonu:
PaperConcept
ul. Trakt Lubelski 170
04-790 Warszawa

Gdzie mogę podać dane do faktury?

Dane do faktury należy podać podczas składania zamówienia, w polu "Dane do Faktury VAT".

Jak sprawdzić obecny status zamówienia?

Aktualny status zamówienia możesz sprawdzić w menu Moje konto -> Zamówienia.

W jaki sposób mogę dokonać odstąpienia od umowy zakupionych produktów?

Aby odstąpić od umowy zakupu należy wypełnić formularz dostępny pod adresem www.paperconcept.pl/files-docs/PaperConcept-zwrot.pdf i odesłać go razem z produktem oraz dowodem zakupu na adres:PaperConcept
ul. Trakt Lubelski 170
04-790 Warszawa
Zwrot pieniędzy zostanie wykonany w ciągu 14 dni na podane w formularzu konto.

Zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem lub otrzymany produkt jest wadliwy. Jak mogę zgłosić reklamację?

Wszystkie nieprawidłowości i uwagi odnośnie zamówień prosimy przesyłać na adres reklamacje@paperconcept.pl.