Reklamacje i zwroty

Informacje o zakupie

Najważniejsze jest dla nas Państwa zadowolenie z zakupu, dlatego też w przypadku chęci skorzystania z odstąpienia od umowy lub zgłoszenia reklamacji prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.

Dowód zakupu (oryginał paragonu fiskalnego lub faktura VAT), na podstawie którego weryfikowane są odstąpienie od umowy oraz reklamacje, zazwyczaj znajduje się na spodzie przesyłki. W przypadku braku dowodu zakupu, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu wysłania go elektronicznie.

WARUNKI ZWROTÓW

Jeżeli artykuł nie spełnił Państwa oczekiwań, istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Prosimy o zwrot artykułów wraz z otrzymanym paragonem (oryginał paragonu fiskalnego) lub fakturą VAT (kopia) oraz pisemnym odstąpieniem od umowy.

Zwrotu należy dokonać na poniższy adres:
PaperConcept sp z o.o. sp.k.
ul. Trakt Lubelski 135
04-790 Warszawa
lub dostarczyć do naszego sklepu stacjonarnego.

W odstąpieniu od umowy proszę określić w jaki sposób i kiedy dokonali Państwo zakupu oraz podać numer rachunku bankowego, na który zostanie wykonany zwrot wartości zwracanych produktów. Zwrot nastąpi w terminie do 14 dni za pośrednictwem przelewu. Wszystkie przygotowane dokumenty należy odesłać wraz z artykułami (w jednej paczce).

Załącznik zawiera przygotowany do wypełnienia dokument odstąpienia od umowy.

WARUNKI REKLAMACJI

1. W przypadku niezgodności w zamówieniu

W przypadku braku towaru lub pomyłki w liczbie sztuk lub rodzaju artykułu prosimy o kontakt pod adresem: [email protected]. W wysłanej wiadomości e-mail prosimy o podanie numeru zamówienia oraz o krótki opis zauważonej niezgodności.

2. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie

Firma realizująca dostawę odbierając paczkę z naszego magazynu poświadcza, że przesyłka jest w dobrym stanie oraz, że jest nieuszkodzona. Każdorazowo przy odbiorze towaru prosimy o sprawdzenie przesyłki pod kątem uszkodzeń transportowych. Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki podczas odbioru, zarówno jeżeli dostawa jest realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, firmy InPost, jak i do wybranego kiosku RUCH. W razie wystąpienia uszkodzeń mechanicznych należy koniecznie spisać protokół szkody i przesłać jego skan lub zdjęcie na adres [email protected] wraz ze zdjęciami otrzymanego kartonu i uszkodzonego towaru. Na podstawie przygotowanego protokołu szkody oraz przesłanych zdjęć, jako nadawcy przesyłki, będziemy mogli zgłosić reklamację firmie doręczającej. Rzetelne przygotowanie protokołu szkody to jedyna forma przyjęcia reklamacji uszkodzeń transportowych towaru. Pamiętaj, że jako kupujący masz prawo do dokładnego sprawdzenia zawartości przesyłki przy odbiorze paczki. Jeżeli dostawę realizuje kurier, jego obowiązkiem jest poczekać (do 10 minut). W przypadku odbioru uszkodzonej paczki z Paczkomatu należy wyjąć przesyłkę, wybrać na monitorze dotykowym opcję „mam uwagi”, a następnie umieścić uszkodzoną paczkę ponownie w Paczkomacie. Jeżeli przesyłka została już odebrana z Paczkomatu protokół szkody należy wypełnić w najbliższym oddziale InPost. Obowiązek wypełnienie protokołu szkody po wyjęciu paczki z paczkomatu spoczywa na odbiorcy. Jeśli wysyłka była realizowana do Kiosku RUCH, protokół szkody należy wypełnić ze sprzedawcą. Brak wypełnionego przy odbiorze paczki protokołu szkody może skutkować odrzuceniem zgłoszenia reklamacji uszkodzenia/ubytku w transporcie. W przypadku braku tego dokumentu uznaje się, że odbiorca odebrał towar bez zastrzeżeń. Uszkodzony towar i opakowanie należy przechować do czasu rozpatrzenia reklamacji.

3. W przypadku zgłoszenia reklamacji z tytułu gwarancji

Artykuły, które posiadamy w sprzedaży objęte są zazwyczaj 12-miesięczną gwarancją, chyba, że w opisie artykułu widnieje inna informacja. W przypadku zgłoszenia reklamacji wady produkcyjnej towaru prosimy o przesłanie reklamacji wraz z otrzymanym paragonem fiskalnym (oryginał) lub fakturą VAT (kopia) oraz pisemną reklamacją. Reklamację należy wysłać na adres: PaperConcept sp z o.o. sp.k. ul. Trakt Lubelski 135 04-790 Warszawa lub dostarczyć do naszego sklepu stacjonarnego. W przygotowanym zgłoszeniu reklamacyjnym, proszę określić, w jaki sposób i kiedy dokonali Państwo zakupu, opisać wadę artykułu oraz podać numer rachunku bankowego, na który zostanie zwrócona wartość podlegających reklamacji produktów. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. Czas ten może ulec wydłużeniu, jeżeli reklamacja zostanie przesłana bezpośrednio do producenta. O tym fakcie zostaną Państwo poinformowani. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, towar zostanie wymieniony na nowy, wolny od wad. W przypadku braku takiej możliwości, dokonamy zwrotu wartości reklamowanego towaru. Ewentualny zwrot nastąpi w terminie do 14 dni przelewem na wskazany rachunek bankowy. Koszt odesłania reklamowanego artykułu do sprzedawcy pokrywa kupujący. Załącznik zawiera przygotowany do wypełnienia dokument reklamacji z tytułu gwarancji.

Pliki do pobrania:

Formularz reklamacji (PDF)
Formularz zwrotu (PDF)